📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

04 August 2013

Solutia pentru cresterea genelor care chiar functioneaza!

Astazi o sa va prezint o descoperire incredibila din punctul meu de vedere, in ceea ce priveste cresterea genelor.
Eu am genele rare si foarte scurte. Desigur, de-a lungul timpului am incercat cam toate tratamentele care promiteau o crestere notabila a genelor, incluzind si pe cele clasice, cum ar fi uleiul de ricin. Din pacate, rezultatele nu sunt notabile si nici durabile. Am incercat chiar si ideea aceea (foarte proasta, de altfel) de a-mi tunde varfurile genelor si desigur ca nu au crescut nici mai lungi, nici mai dese, defapt, au crescut chiar foarte greu.
 Asa ca, ulterior, m-am orientat spre rimelurile care promiteau alungirea genelor. Multe dintre ele, chiar sunt eficiente. Dar un rimel, oricat ar fi el de bun, poate mari volumul si lungimea genelor, doar intr-o masura. Daca nu are cu ce lucra, atunci nici rezultatul nu va fi spectaculos.

Acestea fiind spuse, iata si descoperirea mea, care chiar a facut imposibilul: mi-a marit genele la modul notabil si asta numai dupa cateva utilizari. Ceea ce pentru mine, a fost practic un miracol!
In primul rand, sa vorbim despre serul de alungire de la GOSH. L-am folosit cam 4 zile consecutiv (o data pe zi) si chiar daca tratamentul promite rezultate dupa 2 saptamani, eu am observat schimbarea dupa doar cele 4 zile/4 utilizari.

Am folosit concomitent si rimelul din acelasi gama, tot pentru alungirea genelor, pe care il vedeti in poza de mai jos:
Rimelul e foarte eficient, da volum si cel putin impreuna cu tratamentul au un efect spectaculos. Nu este totusi exceptional de rezistent, deci rezista pe gene pana la 8 ore, dar nu mai mult.  Prima data cand l-am folosit, chiar dupa cele 4 zile de tratament, am ramas fara cuvinte. Nu stiam ce se intampla. Genele mele nu au aratat niciodata atat de lungi si dese. Efectiv puteam jura ca port gene false.





Cum se aplica tratamentul:

Pur si simplu ca si cum ati aplica un tus de ochi. Eu l-am aplicat pe timpul noptii, pentru a avea mai mult timp de actiune. In plus l-am folosit cu succes si pe sprancene, unde aveam goluri si rezultatul a fost de asemenea bun.
Iar rimelul, dintre toate pe care le-am folosit pana acum (nu stiu daca din cauza faptului ca l-am folosit impreuna cu tratamentul), a fost prin excelenta cel care mi-a alungit cel mai mult genele. Din absolut toate incercate pana in prezent.
Nu stiu cat de bine se observa in poze, dar efectiv da impresia de gene false si asta fara sa insisti prea mult, sau sa aplici mai mult de un strat. Daca aplic mai mult de un strat, imi simt genele cam grele si incarcate, chiar daca volumul se dubleaza. Eu prefer sa il folosesc doar intr-un strat, pentru ca mi se pare suficient.
Tratamentul cat si rimelul sunt de la GOSH si vi le recomand cu incredere! Daca au functionat pentru genele mele extrem de mici si subtiri, cu siguranta ar da un rezultat chiar incredibil pe gene normale sau lungi. Cert e ca e singurul tratament testat de mine care chiar functioneaza! Si rezultatele se mentin in timp.
Eu o sa continui sa folosesc tratamentul, pentru ca sunt curioasa daca genele pot creste si mai mult decat atat. Daca o sa vad o schimbare, o sa revin cu un update asupra acestui articol. Va pup si va astept sa-mi spuneti daca ati obtinut vreodata rezultate cu vreun produs pentru cresterea genelor!

8 comments:

  1. wow, minunat ce-ai scris tu aici! Nu as fi crezut ca chiar poate sa existe un asemenea produs. Si pretul care e? Am intrat pe site dar nu gasesc preturi...In comert pe undeva nu se gaseste? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna, Camelia5! Din pacate,site-ul nu merge complet pentru ca il updateaza si gama e destul de noua, s-ar putea sa nu fie inca in comert, dar revin cu detalii imediat ce aflu mai multe. Sunt prea bune produsele ca sa uit sa va dau mai multe indicatii legat de unde le puteti cumpara. Promit ca revin cu un update!:*

      Delete
    2. Eu una abia astept, chiar mi le-as achizitiona: atat serul, cat si rimelul.

      Delete
  2. Îmi place tare mult cum se văd genele după aplicarea acestui rimel. Deloc încărcate, foarte bine separate şi alungite frumos. Calităţi pe care le regăsesc şi eu într-un rimel de la Kiko, şi chiar de la The Rocket Volum de la Maybelline. Mulţumim! :-)

    ReplyDelete
  3. wow!! aceste produse sunt exact ce caut si eu....sin cauza folosirii rimelului pre mult am cam ramas fara genele mele lui din tinerete :(
    sincer o sa le cumpar de indata ce o sa mai aud noutati de la tine :*

    ma bucur mult ca a functionat tratamentul :*
    esti frumoasa :*

    ReplyDelete
  4. Si eu am problema aceasta, asteptam mai multe detalii!

    ReplyDelete
  5. din cauza unor probleme de sanatate mie mi-au cazut mult atat genele cat si parul ,cu ultima problema am reusit in cele din urma sa o remediez cu diverse tratamente ,dar pt gene nu am reusit nimic pana cum ,nici cu clasicul ulei de ricin si din ceea ce ai prezentat tu mai sus reiese ca aceste 2 produs eimpreun afac adevarate minuni ,deabia astept sa ne mai dai detalii ,vreau sa le cumpar si eu

    ReplyDelete
  6. Interesant articolul tău. Eu vă propun două măşti cu ulei de ricin pentru sprâncene mai dese. Şi acestea suferă şi au nevoie şi ele de îngrijire: http://trucurifeminine.blogspot.ro/2016/04/cateva-tratamente-cu-ulei-de-ricin.html

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤