📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

16 January 2014

Bijuterii Pretioase: Perla

Ro Only
Trebuie sa fie ceva adevarat in superstitii! In noaptea de revelion am fost intr-adevar foarte racita (si am si uitat sa tin bani in buzunar) si vad ca tot anul acesta,  pana acum am tinut-o intr-o continua raceala.
Asa ca, in timp ce imi savurez ceaiurile (si bonus pastilele), m-am decis sa ma consolez cu cateva cumparaturi. Si v-ati prins deja, atentia mi-a fost atrasa de bijuterii. Cred ca nu am destule bijuterii de argint asa ca e timpul sa-mi maresc colectia.
Pentru ca aveam deja un colier cu argint si  perle albe (de cultura, totusi), m-am gandit sa-mi caut ceva sa se asorteze. Am gasit acest inel deosebit cu perla naturala si zirconii:
Mi-a placut simplitatea lui, dar si delicatetea cu care e lucrat.
Stiati care e diferenta intre perlele naturale si cele de cultura? Practic, ele pot parea identice. Defapt singurul mod singur in care se poate face diferenta, e cu raze X.
Asa cum stiati deja, o perla naturala e rezultatul unui proces natural, prin care, un parazit sau o impuritate ajunge in interiorul unei scoici, in jurul caruia scoica va crea perla, ca un mecanism de aparare. Diferenta intre perlele de cultura si cele naturale e ca, in cazul perlelor de cultura, factorul iritant este introdus de om.
Se pare insa, ca perlele naturale sunt mult mai rare decat se crede, pentru ca e foarte greu sa gasesti perle care sa creasca in forme utilizabile pentru bijuterii. Astfel ca, majoritatea perlelor de pe piata sunt defapt, artificiale. Desi, precum spuneam, diferenta intre perlele de cultura si cele naturale e practic doar amestecul omului in acest proces, ambele fiind produse tot de scoici.
In plus, perlele trebuie ingrijite cu mare atentie (chiar si cele de cultura), fiind mult mai fragile decat majoritatea pietrelor pretioase. Pentru inceput e recomandat sa iti pui perlele, doar dupa ce ai aplicat deja machiajul si parfumul. Apoi, nu e recomandat sa porti perlele impreuna cu alte bijuterii, tocmai din cauza fragilitatii lor, putand foarte usor sa se zgarie. Iar pentru curatarea lor, e recomandata apa si un detergent/sapun bland si neaparat sa se evite orice detergent care contine amoniac. Si pentru depozitatea lor, trebuie sa avem grija si sa le depozitam separat de restul bijuteriilor, pentru ca, asa cum spuneam, ele pot foarte usor sa se zgarie in contact cu alte bijuterii sau pietre pretioase.

Daca va intereseaza si pe voi, inelul l-am descoperit pe un magazine online care comercializeaza bijuterii, cosmetice si diverse cadouri, BePrecious.
Despre cosmetice pot sa spun ca sunt cateva marci de prestigiu si veti gasi baze de machiaj, pudre, rujuri, rimeluri minerale, ca si pigmenti minerali.

Pentru ca tot se apropie o noua perioada de sarbatori, incepand cu Valentine`s Day/ Dragobete, 1 Martie si 8 Martie, tot aici puteti gasi o sursa de idei de cadouri deosebite. Avand in vedere ca 1 Martie si 8 Martie sunt sarbatori dedicate femeilor, bijuteriile sunt un cadou deosebit, interesant si de efect.


Daca doriti sa castigati niste bijuterii exceptionale sau multe alte premii, va invit sa va inscrieti la concursurile de pe blog:
JollyChic $100 Coupon Giveaway - ends on 19th January
DressLily Giveaway - ends on 9th February


Please follow me :



Vote my Looks:

6 comments:

  1. Such a beautiful ring.. :)
    Kisses
    www.beingbeautifulandpretty.com

    ReplyDelete
  2. E foarte dragut inelul, am vazut si eu unul cu diamante si ametist, dar e cam scump :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Acesta e chiar ieftin, avand in vedere ca are perla naturala

      Delete
  3. Un model tare finuţ, elegant. Îmi place! ♥

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤