📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

10 January 2014

Review: Gama Floral- Complex Apicol

 RO ONLY

Am primit spre testare noua gama Floral acum vreo 2-3 luni in urma si desi le-am testat de mult timp, nu am gasit deloc timp sa scriu despre ele.
Dar asa cum stiti, mie mi-au placut mereu produsele Complexului Apicol Veceslav Harnaj si nici acestea nu m-au dezamagit.
Pentru ca seamana destul de mult masca cu balsamul, nu o sa le fac review separat.
Iata ce mi-a placut:

  • au un miros foarte placut, de miere de albine si propolis- care persista;
  • repara si ingrijeste parul deteriorat;
  • nu ingrasa;
  • ambele au o textura densa, concentrata;
  • ajuta la indreptarea parului, prin netezirea lui si il face usor de descurcat;
  • mirosul si aspectul te duc cu gandul la produsele Bio;
  • nu e necesar sa fie folosite impreuna, pentru ca fiecare hidrateaza extrem de bine;
  • pot fi folosite pentru toate tipuri de par, avand beneficiii pentru fiecare dintre problemele principale ale parului;
Ce nu mi-a placut:

  • Balsamul are o textura destul de groasa si nu ar fi fost indicat sa fie intr-un ambalaj gen sticluta, pentru ca e destul de greu de scos.
In rest, preturile sunt foarte atragatoare, iar gramajul rezonabil: 
Balsam: 14,39 lei- 200ml
Masca- 16,24 lei- 200ml


Please follow me :

2 comments:

  1. Nu mă tentează aceste produse, dar apreciez review-ul! ♥

    ReplyDelete
  2. am participat si eu la un concurs cu produsele de la Complexul Apicol Veceslav Harnaj si sunt foarte multumita de ele :D
    pupici

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤