📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

18 May 2014

15 ani de Danone


Stiati ca pe 15 mai Danone a implinit 15 ani?


Eu, sincera sa fiu, consum foarte rar iaurt. Si foarte rau fac! Tocmai mi-am facut analizele si am descoperit ca am o mare lipsa de calciu. Defapt asa am si ajuns pe site`ul Danone si am aflat ca Danone aniverseaza 15 ani  si cu aceasta ocazie au relansat si site-ul. M-am decis sa fac o schimbare! De acum inainte, cel putin un iaurt pe zi.
Iata ce putem afla de pe site:

  • In primul rand o mica lectie de istorie: primele iaurturi Danone au fost produse la Bucuresti, pe 15 mai. Va mai amintiti cum aratau?
  • Foarte interesant- copii sau adulti, o zi pe saptamana puteti vizita fabrica Danone din Bucuresti;
  • Gasiti o lista cu toate sortimentele sub marca Danone. Eu am redescoperit cateva deserturi delicioase:
  • Tot pe prima pagina aflam si de concursurile in desfasurare. Inscrierea este simpla, asa ca merita sa va uitati despre ce e vorba.

Asa ca eu felicit Danone pentru cei 15 ani si pentru noul site, care imi place atat ca aspect, dar si functionalitate. Categoriile sunt bine structurate, fiind foarte usor sa aflam informatii despre brand, produse, cariere si diversele activitati. 
Este si usor de accesat si acesta e unul dintre cele mai importante aspecte. 
In plus, imi place fundalul simplu si de efect.

Ce mi-ar placea sa mai vad pe site?
Cu siguranta retete si sugestii delicioase cu Danone. Pentru ca iaurtul este multifunctional cand vine vorba de gatit. Sau retete propuse de fanii Danone.
Eu va sugerez o reteta de pe gustos.ro de gogosele cu iaurt.
Voi ce retete cunoasteti? 
Site`ul il gasiti aici: Danone



Kisses!



Please follow me :



Vote my Looks:

11 comments:

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤