📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

05 May 2014

OOTD: Black

V-am promis ca o sa va spun mai multe despre magazinul Eozy, de unde am si facut ultima comanda. Ei bine, comanda mea a costat aproximativ $20 si am ales o hainuta de blana draguta foc si un set de cercei. Cerceii i-ati mai vazut, dar daca nu va amintiti, e vorba de setul de 20 de perechi de cercei de argint la doar $3.89:
In plus, cand va inregistrati pe site, primiti si un cupon de $5 pe care il puteti folosi cum doriti. Magazinul are mai mult regim de en-gross si sunteti foarte avantajati daca doriti sa comandati mai multe bucati, dar oricum, preturile sunt foarte-foarte mici.

As promised, today I will tell you more about Eozy: they have the best prices ever! But also, they have daily deals,  and right now, they have items at $9,9 and free shipping. You should really check it out!  This was my first order: this silver earings set (20 pairs) that cost only $3.89 and a beautiful fur coat, you will see in this post. Also, when register, you get a $5 coupon to spend on site.
So I conclude by saying Eozy is one of the cheapest online shop ever!

Si vremea noastra schimbatoare, ne-a adus iar un weekend mai rece si ploios. Eu insa m-am decis sa vizitez o casa parasita (care ca orice casa parasita atrage zvonul ca ar fi si bantuita), pe care mi-o amintesc din copilarie. Candva arata foarte frumoasa si inspaimantatoare; si recunosc ca eu am simtit mereu o atractie spre astfel de lucruri. Buzoienii cunosc mai mult ca sigur astfel de locatii, incluznad celebrul castel Marghiloman. Sper sa va placa pozele!





Coat: Eozy
Top : (Kurtmann)
Leggings: Chicnova
Boots: Romwe 
Necklage: Bellast




18 comments:

  1. you look fab in all black
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com

    ReplyDelete
  2. Cat de fain e maoiul negru din ultimul colaj. Il ador.

    Te pup.

    http://miu-miu.ro/

    ReplyDelete
  3. hmm all black draguta tinuta dar zic ca ar fi fost super si o pata de culoare

    ReplyDelete
  4. Foarte dragutza hainuta de blana ... si cizmulitele , imi plac . Am o curiozitate nesatisfacuta :D ptr ca ma bate gandul sa imi comand si eu ceva de pe un astfel de site , cat te-a costat transportul , taxe vamale spre exeplu la aceste cumparaturi ? ( daca poti sa spui bineanteles ) sau poate pe privat .. vreau sa imi fac o idee despre asta .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lamiita, depinde de site. Unele au transport gratuit, altele nu. Cu taxele vamale, treaba sta cam asa: 20%-24% din valoarea comenzii daca aceasta comanda depaseste suma de 10 euro. Daca nu depaseste suma de 10 euro, atunci nu platesti taxe vamale. Sa-mi spui de pe ce site ai vrea ca sa iti pot da mai multe indicatii :*

      Delete
    2. Multumesc mult Catalina , cand ma voi hotara iti voi cere sfatul, inca este o mare aglomeratie in capul meu, imi plac foarte multe lucruri si trebuie sa o iau sistematic tinand cont si de ceea ce am urgent nevoie .

      Delete
  5. as avea si eu nevoie de asa un set de cercei, intotdeuna pierd cate unul..asa as avea si eu completare..
    inca un magazin tentant, trecut pe lista si pe acesta.
    foarte dragut outfitul

    ReplyDelete
  6. Imi plac tinutele all black; inspirata ideea cu casa parasita! <3

    ReplyDelete
  7. You re great in this llok!
    Lovely pics too!
    thank you for sharing!

    ReplyDelete
  8. Foarte faina locatia aleasa pentru poze, demult visez si eu, dar niciodata nu e momentul :D
    Ador cercelusii aia multi si colorati, am nevoie de asa ceva si eu, te scot din impas de cele mai multe ori <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Exact asta am gandit si eu cand am vazut setul. Plus ca ai rezerve, daca pierzi vreunul :D

      Delete
  9. Comanda mea de pe Eozy pare sa nu mai ajunga :( mi-au placut si mie cercelusii <3

    ReplyDelete
  10. Setul acela de cerceluşi îşi merită toţi bănuţii! ♥♥

    ReplyDelete
  11. Setul de cercei e superb si sunt perfecti pentru orice tinuta :) clar imi trebuie si mie asa ceva

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  12. Those pants are absolutely amazing!
    nice post dear

    www.dndb.in

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤