📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

16 May 2014

Review Herra Hair Perfume

Va mai amintiti ca am scris deja despre peria Tangle Teezer, pentru care am o cu totul alta apreciere de cand am inceput sa ma trezesc cu noduri in par. Peria  aceasta chiar face minuni si o folosesc zilnic de mai bine de sase luni. Nu as schimba-o cu nici o perie din lume!
Insa astazi vreau sa va povestesc despre un alt produs Sageco Concept: Parfumul Herra.

Chiar daca numele va duce cu gandul la un parfum exotic, cu siguranta nu este doar un simplu parfum, ci produs de ingrijire a parului, care are si avatajul de a avea o mireasma placuta.

Nu as putea sa descriu parfumul Herra ca fiind unidimensional; el contine atat note citrice, florale cat si exotice si orientale. Este un parfum de care e imposibil sa nu te indragostesti, continand note de: "bergamotă italiană, fruct loquat, regina noptii, trandafir, iasomie alba, mimosa, heliotrop, crin, vanilie, boabe de tonka, lemn de santal si mosc”.
Nu are o aroma puternica, ci subtila si placuta, care va rezista pe parcursul intregii zile.
Insa ingredientele sale si protectia pe care o ofera  firului de par il recomanda ca un produs de nelipsit din rutina de ingrjire a parului!
Ingrediente cheie:
  • Extract de floarea-soarelui – ajuta la protejarea impotriva razelor UV, care provoaca decolorarea;
  • Glicerina – Adauga umiditate fara a incarca parul-ajuta atat parul cat si scalpul;
  • Extract de frunze de masline – Protejeaza impotriva poluarii si a oxidantilor;
  • Fara Sulfat si Parabeni
Iar cele mai importante actiuni asupra parului sunt:
  1. Protejeaza impotriva  aerului conditionat şi incalzirii centrale;
  2. Protejeaza impotriva  poluantilor din aer;
  3. Pentru persoanele care poarta extensii – spalarea excesiva slabeste prinderile;
  4. Protejeaza impotriva  razeleor UV nocive;
  5. Reimprospateaza parul;
  6. Nu incarca si nu ingrasa firul de par.
Daca purtati extensii  par natural, parfumul Herra va poate usura mult viata. Folosit intre spalari, elimina necistatea de a spala parul prea des- spalarea excesiva slabind prinderile extensiilor- prelungind astfel durata de viata a extensiilor.
Parfumul Herra este deci un produs multifunctional, protejand, improspatand si ingrijid parul, indiferent de tipul sau. Nu afecteaza si nu deterioreaza firul de par, avand ingrediente naturale si hranitoare pentru firul de par, dar mai ales pentru ca nu contine factori nocivi, sulfati si parabeni.
Prezentare:
  • are 50 ml;
  • sticluta este simpla si eleganta, avantajul fiind ca il puteti purta usor in geanta;
Utilizare:
  • Aplicati cateva pulverizari pe toata lungimea parului (pe parul umed sau uscat). Aroma se pastreaza mai mult timp, daca aplicati pe parul umed, proaspat spalat;
  • Reaplicati daca e necesar pe durata zilei;
Nu exista contraindicatii observate de mine.
Parfumul Herra poate fi achizitionat de aici, la reducere, la pretul de 80 lei.





Kisses!

Please follow me :



Vote my Looks:

11 comments:

  1. am si peria si parfumul si chiar sunt foarte bune :)

    ReplyDelete
  2. De prin decembrie mă gândesc la el! ♥
    Sunt convinsă că la un moment dat îl voi avea şi eu, chiar sunt curioasă de el! ♥
    Te pup, Cătălina. Weekend frumos! ♥

    ReplyDelete
  3. My friend has the same comb and she loves it so much! :)

    ❤ ✿ MY BLOG ✿ ❤
    Rinako

    ReplyDelete
  4. Am vazut in ultimul timp foarte multe fete l-au achizitionat si eram curioasa care sunt impresiile asupra lui .
    Pari incantata si multumita de el si ma gandesc si eu sa il achizitionez .
    Ma bucur ca iti place .

    ReplyDelete
  5. Oh, you have very nice blog!
    I own Tangle Teezer too and i love it. My hair are too much better. And the parfume looks very good, i thinking about it for long time.
    Have a good time, LoB Girl. Lumiere-of-beauty.blogspot.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. It is an interesting product! You should try it!

      Delete
  6. Thank you for this lovely review!
    I need this tangle teezer and the hair perfume looks fantastic!
    have a fab weekend!

    ReplyDelete
    Replies
    1. You should really try them! The brush is amazing!

      Delete
  7. O, Doamne, cat imi doresc peria aceea. Daca as sti sigur ca mi se potriveste nici n-as sta pe ganduri. Am firul de par foarte moale si foarte fin si se incalceste foarte usor, iar acum de cand e ceva mai lung, imi face zile fripte.
    Parfumul pare foarte tentant!
    http://zambetdeinger.blogspot.ro/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Peria e nemaipomenit de buna! Adica, descurca tot: si parul ud si uscat, chiar daca ai folosit produse de styling. Nu stiu care e secretul ei, dar nu am ce sa-i reprosez, este tot ceea ce promite. In plus, a mea (cea roz), ajuta si la indreptat. Eu chiar o recomand, e o investitie buna!

      Delete
  8. nu am auzit de el pana acum :) dar din descrierea ta e minunat!!!
    pupici

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤