📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

26 August 2014

Review: Apidermin Lejer

Acum cateva luni a aparut gama Apidermin Lejer, despre care cred ca pana acum ati auzit deja cateva lucruri.
Eu am inceput sa folosesc cremele (de zi si de noapte) chiar imediat dupa ce le-am primit, iar dupa o perioada lunga de utilizare pot spune ca mi-am format o parere.
M-am bucurat in primul rand pentru ca este o gama dedicata tenului normal/mixt, pentru ca, in general, produsele naturale sunt mai mult axate pe nevoile tenului sensibil si uscat.

Despre:
Gama Apidermin Lejer contine:

  • Crema hidratanta de zi;
  • Crema hidratanta de noapte;
  • Lapte demachiant;
  • Lotiune tonica hidratanta.
Este o gama dedicata ingrijirii tenului normal/mixt.
Hidrateaza si protejeaza impotriva razelor solare.

Laptele demachiant

Cu greu poti sa-i gasesti defecte. Are o textura lejera, perfecta si pentru demachierea machiajului rezistent la transfer. Nu irita ochii si e o cantitate generoasa 150 ml. Contine laptisor de matca, unt de cacao si mai ales nu contine parafine, parabeni sau coloranti.  Are un parfum simplu si natural, care nu poate supara pe nimeni (in opinia mea).

Lotiunea Tonica

Sincera sa fiu, pentru o lotiune tonica dedicata tenului normal/ mixt ma asteptam la o textura diferita. Insa e o textura fara alcool, hidratanta, fluida, incolora, cu un parfum lejer, asemanator laptelui demachiant. Imi place ca nu usuca tenul, cu toate astea iti da o senzatie "fresh", de prospetime si curatare. Dar mai ales, hidrateaza, fara sa incarce tenul. Contine tot 150 ml, si, ca si laptele demachiant, vine intr-un ambalaj foarte usor de utilizat si de dozat. In plus, ocupa putin loc si pot fi usor luate in bagajul de vacanta.

Crema de zi

Este o crema lejera, non-grasa, care hidrateaza foarte bine. In cazul meu s-a dovedit si o excelenta baza de machiaj. Contine factor de protectie 15. Are totusi consistenta, in sensul ca nu ai nevoie sa aplici o cantitate prea mare, asa ca un borcanel iti poate ajunge mult timp. 

Crema de noapte

Prima oara cand am utilizat-o mi s-a parut o crema extrem de grasa si am fost convinsa ca e total nepotrivita tenului mixt. Mai ales ca am avut si senzatia ca imi incarca tenul si imi astupa porii. Insa a doua zi- dimineata mi-am schimbat total parerea. ,
M-am trezit cu cel mai curat, hidratat si lipsit de imperfectiuni ten. In plus, tenul meu nu se mai simtea deloc gras sau incarcat.
Am fost atat de incantata de aceasta crema incat am folosit-o de 3 luni constant, in fiecare seara. Chiar e genul de crema la care chair vezi rezultate. Tenul arata nu doar curat si hidratat, dar totusi mat, dar si mai tanar si efectiv ii vezi efectele regenerative. O recomand si tenului tanar (pentru efectul de luminozitate de a doua zi), dar si tenului matur, pentru efectul evident antirid.
Din nou, nu e necesar sa folositi prea multa crema la o aplicare, pentru ca are o textura consistenta. Eu o folosesc zilnic de 3 luni si nici nu am trecut de primul sfert.

Concluzii:

Intreaga gama este intr-adevar potrivita tenului mixt, dar o vad la fel de buna si pentru tenul uscat si sensibil. Pentru ca, intreaga gama are aceasta proprietate de a intra perfect in piele. Produsele sunt "cremoase", chiar si demachiantul si doar dau o senzatie de fluiditate, dar sunt destul de consistente ca si textura. 
Ca si raport pret/ calitate (produsele costa intre 12-14 Ron fiecare) eu spun ca sunt extraordinar de bune si budget friendly.  Ca dovada ca se poate si ieftin si bun!

 Aici vedeti dozatorul laptelui demachiant care e identic si la lotiunea tonica. Mie personal mi-a placut forma aceasta, pentru ca rar se pot intampla accidente. Ca idee, in poza, demachiantul e practic plin, dar nu curge, nici rasturnat.

Produsele din gama Apidermin Lejer pot fi achizitionat direct de pe site- dati click aici: Complex Apicol Heceslav Harnaj



Kisses!


Please follow me :



Vote my Looks:

10 comments:

  1. Mă bucur că le-ai folosit cu plăcere! :-)

    ReplyDelete
  2. I would love ti try those products :)


    http://imaginarymi.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. interesting products!!

    http://emiliasalentoeffettomoda.altervista.org/abito-poi-nulla/
    grazie
    Mari

    ReplyDelete
  4. Looks like really lovely prducts!
    Than you for sharing!
    Have a nice day!

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  6. Pe mine mă tentează loțiunea tonică de la ei. :)

    ReplyDelete
  7. Despre produsele Apidermin ... am citit numai de bine dar in ultimul timp nu-mi aduc aminte sa mai fi folosit ceva ( mea culpa ) e in vizorul meu .

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤