📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

18 August 2014

Review: Gloss Rimmel Apocalips

ApocalipsRo Only

Vara aceasta am descoperit o multime de produse noi, de calitate, asa ca va urma pe blog o serie de review`uri. Am descoperit de asemenea si cateva site-uri deosebite, de unde se merita sa-ti faci cumparaturile.
Iar astazi o sa vorbim de un gloss pe care trebuie neaparat sa-l incercat, daca nu ati facut-o deja!
Este vorba de glossul de la Rimmel: Apocalips, pe care l-am ales, recunosc, in primul rand pentru numele interesant.

Desi in general prefer nuantele naturale si cuminte, vara aceasta (inspirata de culoarea verii- radiant orchid) am vrut o schimbare, si am indraznit sa aleg nuante tari, vibrante in materie de machiaj. Asa am ajuns sa optez pentru Apocalips, nuanta numita 303 Apocaliptic.


Ce mi-a placut:

  • In primul rand ambalajul interesant- pentru ca da, pentru mine si aspectul cosmeticelor conteaza; se vede ca este un produs in care s-a investit multa creativitate si efort;
  • Desi e descris ca fiind un gloss, eu as spune ca o combinatie minunata intre ruj lichid, balsam si gloss;
  • Pigmentul este foarte puternic- aspect important, pentru ca multe glossuri au o pigmentatie mai slaba, concentrandu-se doar pe aspectul "lucios" de gloss;
  • Are o stralucire aparte (precum spuneam e un gloss si un ruj lichid in acelasi timp);
  • Textura e una placut si hidratanta si nu lipicioasa, cum e cazul multor glossuri;
  • NU usuca buzele si rezista timp indelungata;
  • Nu "curge".
  • Are un aplicator foarte bun, cu un design care permite o aplicare sigura, dar e important de mentionat ca aplicati doar dintr-o singura miscare, fara sa "reincarcati" aplicatorul;
  • Are 5,5 ml, o cantitate generoasa.
Ca sa intelegeti cat e de pigmentat, am facut comparatie intre Apocalips si un gloss obisnuit (in acest caz Avon):

Se poate observa diferenta de textura, desi ambele glossuri sunt in nuante tari.

Aici vedeti aplicatorul.

Dezavantaje:
  • Desi nu se recomanda a fi un gloss ultra-rezistent, eu l-as incadra totusi in aceasta categorie. Cu o mica mentiune: trebuie il lasati sa se "usuce" un timp, dandu-i astfel ocazia sa devina rezistent la transfer. Daca nu, el se va transfera pe orice. Cu toate acestea, Apocalips nu dispare de pe buze ore in sir- e chiar ciudat, e ca si cum ati fi aplicat 20 de straturi si chiar daca nu il menajati, buzele vor ramane pigmentate si lucioase. In plus, dispare uniform- ceea ce e totusi util si interesant, pentru ca nu veti ajunge in situatia de a ramane doar cu conturul de buze. Are totusi un pigment care se fixeaza in piele si ramane pe buze, chiar si dupa ce gloss`ul in sine a disparut, ca si un lip stain.
Asa ca, daca acesta e un defect, e totusi un defect rezonabil si cu siguranta de preferat decat altele. 

Si ca o mica completare, are o aroma foarte subtila, deloc deranjanta, iar unele glosuri fie nu au o aroma placuta deloc, fie sunt prea aromate. 

PS. Dupa ce am studiat mai multe review-uri, trebuie sa mentionez ca proprietatile difera de la nuanta la nuanta- de exemplu, nuantele mai deschise nu au aceeasi rezistenta, iar nuantele mai intense trebuie purtate impreuna cu un contur de buze, altfel risca sa "curga". La fel, nuantele mai inchise (ca si cea aleasa de mine) ofera acel efect de lip-stain, adica vor pigmenta buzele, chiar dupa ce glossul efectiv a disparut.



Apocalips face parte din prima mea comanda de pe ProduseCosmetice.ro, unul dintre magazinele online pe care le-am descoperit in aceasta vara, unde gasiti cele mai multe marci de cosmetice, atat de machiaj cat si ingrijire.
Defapt, deviza ProduseCosmetice.ro este "Orice ai nevoie" si va invit sa vizitati site-ul pentru a descoperi gama larga de marci si produse cosmetice: de la firme consacrate, pana la produse profesionale, de la produse Avon pana la produse naturiste.
In general, pe site veti gasi tot timpul reduceri bune si informatii privind disponibilitatea produselor in stoc.

Taxele de transport sunt fixe si nu se percep taxe pe kilometrii suplimentari, indiferent de locatie. Iar eu m-am bucurat ca am primit si cateva mostre impreuna cu comanda, aspect care imi place foarte mult, pentru ca imi ofera ocazia sa testez si altceva decat am ales sa comand.

In curand voi reveni cu review`ul celorlalte produse incluse in aceasta prima comanda.
Voi ati comandat pana acum de pe ProduseCosmetice. ro?

Please follow me :



Vote my Looks:
Lookbook    Cichisimo     Chictopia     What I Wear

5 comments:

  1. Este o nuanţă superbă, pe care mi-o doresc şi eu! ♥
    Cât despre miros, tind să cred că mi-am format o părere uşor greşită, în urma tuturor review-urilor citite.
    Eu am o sensibilitate la acest capitol şi chiar nu pot să folosesc un produs al cărui miros nu mă încântă... Tot citind, observ că este un aspect ce diferă de la persoană la persoană, astfel că trebuie să-l încerc eu, pentru a-mi forma o părere exactă.
    Văzând mai multe swach-uri, Apocalips rămâne nuanţa mea preferată! ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa stii, Mihaela, ca e posibil sa difere mirosul si de la o nuanta la alta. Cred ca poti sa te duci sa-l testezi la un stand inainte de a te decide

      Delete
  2. Both the shades are so lovely! <3

    Keep smiling :)
    Charu
    http://www.myglossyaffair.com/
    http://www.myfashionfootprints.com/

    ReplyDelete
  3. Diferenta dintre cele doua e net vizibila , imi place si nuanta foarte mult desi nu sunt o mare consumatoare de glossuri , chiar imi place acesta .

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤