📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

10 February 2015

Must Have Jewelry

Obisnuiam sa fiu obsedata de bijuterii, in special de cercei. In prezent, detin o coletie maricica de bijuterii, asa ca am fost mai putin tentata sa cumpar lucruri noi. Cu o mica exceptie: inelele.

Ciudat e ca nici macar nu imi place sa port prea des inele. Mai ales daca uit sa le scot noaptea, ma trezesc cu degetele umflate.
Insa, de cand mi-au revenit unghile, am inceput sa devin foarte entuziasmata de modele de unghii. In general ma inspir de la modelele de pe instagram. Si cumva, o manichiura noua merge mana in mana cu inele asortate. Doar mie mi se pare asa?
Si ca sa nu lungim povestea, va dezvalui doar ca am facut multe comenzi de inele, pe care le astept cu entuziasm si pe care vi le voi arata cand le primesc.
Oasap si Sheinside sunt cele doua site-uri care se afla ca scurtaturi pe mobilul meu si le verific aproape zilnic de noutati. Apropo de asta, a vazut lucruri atat de interesante si ieftine pe Oasap. Si pe Jollychic, pe care il vizitez mai rar, de cand am facut ultima comanda si am observat ca au scazut pana la $5 tariful de transport, iar coletul ajunge la posta normala, intru destul de des. Au tot avut reduceri de 70%, dar eu inca mai astept reduceri la pantofi, care serios vorbind, sunt tare draguti si ieftini. Si multi sunt si de piele.
Revenind la bijuterii, pe Sheinside am vazut reduceri mari. In plus eu am primit pe mail si un cupon de 5$ la cumparaturi (fara limita) si daca ati primit si voi, ar fi bine sa-l folositi la cumpararea unor bijuterii si iesiti ieftin de tot sau chiar gratis. Iata cateva modele care au ajuns pe wishlistul meu:


(Click on every photo to get to the product link)










Iar reducerea curenta este:
HOLD YOUR BREATH!
SURPRISE 1 ! Feb/10--Feb/17
START FROM $3.99
Ends:Feb.17!

Please follow me :



Vote my Looks:

6 comments:

  1. Eu nu prea port inele, dar am o slăbiciune pentru coliere, în special pentru cele statement. :D
    Nu știam că au scăzut prețul pentru transport pe Jollychic. ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cred ca am povestit pe pagina de facebook. Inainte avea transport gratuit doar peste $100 plus ca trimiteau prin curier si iti mai bagau cei de la curier taxe enorme vamale. In decembrie am dat o comanda, transportul a costat cam $5 plus ca mi-a ajuns coletul la posta romana, nici o taxa in plus. Si mi-am luat si pantofi de piele la vreo $20 plus transport. Am fost tare multumita!

      Delete
  2. Fantastic selection, I really love them all!

    ReplyDelete
  3. Nu cred ca mi-a ramas bijuterie nevizionata pe sheinside :)) Si mie imi plac bijuteriile ... toate , cercei, bratari .. inele si le admir mereu .

    ReplyDelete
  4. Sa stii ca in ultima vreme au inceput sa imi placa bijuteriile mari: coliere statement si cercei lungi, cu modele fel de fel!
    Mi-ar fi greu sa aleg doar un model...cred ca as fi in stare sa fac o comanda doar cu bijuterii! :D
    Pupici
    http://loredanamanciu.blogspot.ro

    ReplyDelete
  5. cat sunt de frumoase bijuteriile <3
    au o colectie impresionanta pe site :) nici nu as stii ce sa aleg :D

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤