📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

05 July 2015

Doua produse preferate de vara: Crema cu Protectie Solara 50+ Ivatherm si Parfumul Pacifica

Ro Only

E deja jumătatea verii şi eu mi-am găsit două produse fără de care nu plec din casă. Primul este 

Crema Hidratantă pentru faţă cu protecţie solară foarte ridicată (50+) Ivatherm



Utilizare:



  • Crema cu factor de protecţie solară nu ar trebui să lipsească nimănui, atât la plajă, cât şi că utilizare zilnică. 
  • Ea se aplică deci în fiecare zi, pe piele uscată sau umedă.





Proprietăţi:


  • Protecţie ridicată împotriva factorilor UVA, UVB ŞI IR
  • Potrivită pentru toate tipurile de piele sensibilă.
  • Are proprietăţi anti-inflamatorii, imuno-modulatoare
  • Previne îmbătrânirea pielii
  • Nu conţine parabeni
  • Are un parfum foarte subtil şi hipoalergic
  • Cantitate 50 ml
  • Preţ recomandat: 62 lei





Ce mi-a plăcut:


Textura e absolut interesantă: nu e o crema fluidă, tip gel ci o crema consistentă, fără să fie grasă sau uleioasă, care la început te face să te gândeşti că nu e deloc potrivită pentru ten. Însă se absoarbe instant şi perfect în piele, în câteva secunde, fără să fie nevoie să insişti.

Cel mai important aspect pentru mine e cât de perfectă este că şi baza de machiaj. Fondul de ten, aplicat aproape imediat după crema Ivatherm se absoarbe mai bine şi mai uniform şi aspectul e mult mai plăcut.

Dacă cel mai mai mult mi-a plăcut faptul că deşi e evident o crema hidratantă, totuşi ea are un aspect mat şi glossy în acelaşi timp. Nu obişnuiesc să mă lipsesc vreodată de fondul de ten, însă această crema ar putea să înlocuiască fondul de ten (cu condiţia să nu doriţi şi acoperire, deci probabil perfectă pentru persoanele fără defecte ale piele, care doresc doar protecţie solară şi îngrijire) pentru că uniformizează cumva nuanţă tenului. 
Efectul este doar puţin perceptibil, însă conferă un fel de strălucire discretă şi sănătoasă şi combate aspectul obosit şi tern al pielii. Şi cu toate acestea crema nu e deloc grasă şi, aşa cum spuneam, se absoarbe imediat şi perfect. 

Cred că e singură crema hidratantă care reuşeşte să împace şi tenul gras/mixt (nu e deloc o crema grasă) dar şi pe cel uscat (pentru că are o textura ultra-hidratantă). Tenul sensibil are la rândul lui numai după de câştigat pentru această crema calmează sensibil senzaţiile de iritatie, atât de comune pe timpul verii. 
Deşi acest aspect e mai mult caracteristic cremelor de corp pentru protecţie solară, crema Ivatherm nu lasă urme albe şi nu trebuie să depuneţi nici un efort pentru a o aplică.




Ce nu mi-a plăcut


Crema hidratantă Ivatherm m-a impresionat prin complexitatea ei şi prin faptul că răspunde la toate nevoile tenului pe timpul verii, aşa că nu pot spune onest că i-am identificat defecte.
Iniţial mă gândeam că aş fi preferat să vină într-un alt gen de dozator, cu pompita, dar având în vedere că utilitatea ei o face indisponibilă din geantă sau din geantă de voiaj, probabil că acest gen de ambalaj, mai puţin sensibil la şocuri, e totuşi cel ideal.


Deşi ambalajul pare mic (şi uşor de strecurat chiar şi în poşetuţe), cosistenta densă a cremei va va face să utilizaţi doar o cantitate infimă de fiecare dată, aşa că probabil va va ajunge mai mult de 6 luni, chiar şi la utilizare zilnică.

Crema Ivatherm cu protectie solara 50+ poate fi achizitionata din farmacii, dar si din magazinul online: www.ivatherm-shop.ro



Al doilea produs de care nu m-am despărţit din momentul în care l-am încercat a fost :

Parfumul cu Roll-on Island Vanilla- oriental



Proprietăţi:

100% vegan, fără parabeni, phthalates şi propylene glycol
Este hipoalergic, cotine doar ingrediente naturale
Are 10 ml, ambalajul este solid- iar riscul să se spargă în geantă e foarte mic


Ce mi-a plăcut


Aspectul elegant şi ambalajul solid, uşor de strecurat în orice geantă sau cluch
Parfumul e absolut superb. La început eram în dubiu dacă să cumpăr ceva numit "Vanilla", pentru că aromele de vanilie îmi plac în parfumuri doar în cantităţi mici- foarte mici şi nu agreez pra mult parfumurile care au că notă de baza doar vanilia, pentru că pot fi prea dulci şi în final iritante (pentru mine). Însă am avut noroc pentru că acest parfum conţine amestecul perfect de note de vanilie, cu note citrice şi exotice dar şi florale, rezultatul fiind o combinaţie perfectă de dulce, fresh, oriental şi exotic. Nici dacă era conceput de mine, acest parfum nu s-ar fi nimenit atât de potrivit gusturilor mele.
Fiind roll-on, poate va îngrijoraţi dacă e posibil să păteze sau să lase urme uleioase- nu este cazul, parfumul se absoarbe imediat şi perfect.

Ca rezistenţă, durează undeva între 3 şi 6 ore. 

Un mare plus din partea mea are, desigur, pentru că este un produs 100% natural, uşor de tolerat şi de persoanele cele mai sensibile.


Ce nu mi-a plăcut

Pentru că mereu e loc de mai bine, rezistenţa ar putea să fie şi mai mare (deşi rezistenţa unui parfum depinde mereu şi de tipul de piele al persoanei care îl foloseşte). Astfel că e posibil ca pentru unii să reziste mai mult decât am constatat eu, pentru alţii mai puţin. În rest, sunt perfect mulţumită cu toate aspectele.



Parfumul îl găsiţi pe Rangali (fostul Organic.ro) şi gama de parfumuri Pacifica conţine parfumuri roll-on dar şi echivalentul aromelor sub formă de parfumuri solide- care arată la fel de bine şi cu siguranţă sunt tentată să le încerc. 
Parfumul poate fi achiziţionat de aici: http://goo.gl/QeoxEh






Please follow me :



Vote my Looks:

1 comment:

  1. Nu am incercat niciunul dintre produse, dar crema de la Ivatherm este pe wishlist-ul meu pentru la anu pentru ca momentan am destule produse cu SPF. ^^

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤