📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

02 August 2016

DIY: Recondiționare Scaun Vechi

Când m-am apucat de reamenajarea camerei, acum 2 ani, nu m-am gandit cât va fi de greu să gasesc anumite piese de mobilier sau accesorii.
Eu știam ce vreau, aveam un plan, însă nu știam deloc de unde să le cumpăr.
Cu perdelele am avut oarecum noroc, am gasit ceva simplu de in, dar cu draperiile a fost o adevărată aventură. Într-un final, am gasit materialul, deși mai puțin decât îmi trebuia și le-am croit singură.

Clar cel mai greu mi-a fost să găsesc un scaun potrivit. Mai ales că imi doream ceva cu aer vintage și nu prea eram dispusă să îl transport din alt oraș, pentru că transportul se plătește in general, pe kilometru, în afara Bucureștiului.

Așa că a trebuit să devin creativă.


Am gasit un scaun vechi pe la bunici pe care m-am decis să îl recondiționez. Ceea ce s-a dovedit a fi mai greu decât mă așteptam.
Într-un final, la început a arătat așa: (prima poză e gasită de pe net- nu am facut o poză înainte, dar ca să vă faceți o idee cum arata înainte)

Mai târziu am gasit o pernă mai potrivită, la Jumboo, iar covorasul în Jysk la doar 65 lei:





Apoi am prins ceva curaj și am început să econdiționez și alte piese de mobilier. Dacă doriți, o să vă arat rezultatele în postari viitoare.

Please follow me :



Vote my Looks:

5 comments:

  1. ce fain ti-a iesit! mi-ai dat o idee foarte buna pt ca am si eu astfel de scaune la bunici :) Sunt tare curioasa ce alte reconditionari ai mai facut. Si eu la fel ca tine sunt pasionata de tot ce tine de amenajari interioare :)

    ReplyDelete
  2. Nice post dear! :)

    I'm following you on GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ReplyDelete
  3. Really lovely post and such cute photos!


    //teandtwosugars.blogspot.com xx

    ReplyDelete
  4. Ce dragut arata :-D
    E greu cu amenajarea cand ai idee si totusi nu gasesti ce vrei :-)).
    Abea astept sa vad ce ai mai reconditionat :-D

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤