📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

05 October 2016

Tesori d`Oriente: Marrakech Patchouli și Ghimbir

Dacă ar fi să aleg gama mea preferată Tesori d`Oriente, din ce am încercat până acum, câștigătoare are ieși cea cu Patchouli și Ghimbir.
Chiar dacă nu ești mare fan al aromelor orientale, această gamă te poate cuceri instant pentru că miroase dulce și picant în același timp.
Potrivit de dulce și foarte rezistent, e într-adevăr un parfum care evoca misterele celor 1001 de nopți.
Parfumul mi se pare mult mai potrivit pentru seara, probabil serile de vară și mai puțin recomandat pentru purtatul zi de zi.

Dintre cele două, favoritul este gelul de duș, fiind și cel mai persistent dintre toate pe care le-am încercat.
Parfumul are 100 ml, ambalaj de plastic, dar solid, potrivit pentru purtatul în poșetă. Gelul de duș însă, miroase la fel de intens ca și parfumul, poate chiar mai intens, și m-a fascinat total prin faptul ca o singură picătură îți transformă baia în spa exotic.
Gelul de duș are 500 de ml, de aceea nu mi s-a părut deloc util capacul clasic, care se desface prin deșurubare, așa ca eu l-am schimbat cu o pompiță, care face folosirea lui mai ușoară.
Aromele lor sunt calde, persistente, exotice. Iar gelul de duș, așa cum am spus, trebuie neapărat încercat.
Le găsiți aici.





Please follow me :



Vote my Looks:

3 comments:

  1. sunt game care miros tare bine, eu nu am folosit decat geluri de dus de la ei!

    ReplyDelete
  2. este de ajuns sa te uiti la recipientele in care vin aceste produse ca sa iti dai seama ca sunt unele speciale

    ReplyDelete
  3. Hello,
    Really love that kind of products!
    Thanks for the review.
    xx
    http://helenamybeauty.over-blog.com/2016/09/les-tendances-mode-homme-hiver-2016-the-man-fashion-trends-winter-2016.html

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤