📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

20 January 2017

Review: L`Amande - Gel de duș și cremă de corp

Ro Only
L`Amande sunt cosmetice italienești, care se găsesc ceva mai greu la noi, însă dacă le găsiți, vi le recomand, pentru că sunt foarte aromate și ar trebui să fie și accesibile la preț.
Petali di Spezie e o gama cu un parfum intens și plăcut. Parfumul mă obsedează, mi se pare cunoscut, îmi amintește de ceva, dar nu știu de unde să-l iau.

Crema de corp

Crema de corp este delicată și ușoară, iar parfumul ei se păstrează destul de mult timp.
Are 300 ml, ambalajul e simplu și drăguț.
Are un efect tonifiant.


Gelul de duș

Și gelul de duș e mult mai intens parfumat și are și note orientale. Are efect tonifiant și o textură plăcută.
Are 250 ml.

Voi ați încercat aceste produse?






Please follow me :



Vote my Looks:

17 comments:

  1. mmmm ... ce tentante sunt, nu le-am incercat, nici nu stiam de ele, multumim entru informatie

    ReplyDelete
  2. I don't know this product Kaiyo but from your review it seems really good. Kisses from Italy and thank you for your visit,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Bloglovin of Eniwhere Fashion

    ReplyDelete
  3. dupa cum arata, sunt destul de condimentate. ambalajele sunt promitatoare!

    ReplyDelete
  4. Nu le-am incercat, nu le-am vazut pana acum . Pret?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu le-am cumparat din Italia, iar acolo sunt destul de ieftine. Totusi cred ca am vazut ceva produse D` Amande in farmacii si prin Auchean. Ceva mai scumpe, dar inca accesibile.

      Delete
  5. Eu caut de ceva timp un unt de corp, care sa mi satisfaca pielea asta super uscata de pe picioare! Nu stiu ce sa mai incerc! Ai vreo recomandare? Kisses

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cea mai ieftina solutie ar fi untul de cocos sau uleiul de cocos.
      Daca vrei ceva mai scump, dar exceptional de hidratant e un unt de corp de la The Body Shop care mai si miroase de milioane. Am scris aici mai multe: https://kaiyoaino.blogspot.ro/2016/11/review-wild-argan-oil-body-shop.html

      Delete
  6. Nu le-am vazut nici aici, nici in Italia.

    ReplyDelete
  7. mie ambalajul mi se pare atragator. tu oricum faci poze frumoase si stii sa le scoti in evidenta. Daca as vedea aceste produse in magazine le-as cumpara

    ReplyDelete
  8. Ca si aspect arata foarte bine, acum nu stiu calitatea daca e la fel de buna.

    ReplyDelete
  9. Imi place ambalajul!
    Am sa le caut si eu prin magazine, sper sa le si gasesc!
    Multumim de prezentare, fotografiile sunt superbe!

    ReplyDelete
  10. Nu am auzit de ele, dar as vrea sa le incerc. Mie imi place sa cumpar produse noi, recomandate de alte persoane. Multumim!

    ReplyDelete
  11. Ne multumim cu fotografiile, se pare :)

    ReplyDelete
  12. Nu le stiu, dar ambalajul atrage toate privirile. Imi place, banuiesc ca miroase super.

    ReplyDelete
  13. Nu am încercat aceste creme, dar cat ai dat pe ele? Sau le-ai primit cadou?

    ReplyDelete
  14. Eu as vrea sa incerc lotiunea de corp. Imi place pentru ca rezista mult pe corp. Nu multe creme au aceasta calitate

    ReplyDelete
  15. Acum aam auzit prima data de aceasta firma ,insa dupa pozele de pe ambalaj cred ca miros demential. vreau si eu ...de unde le0ai achizitionat ?

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤